fotogallerij

info@proreno.be

Schilderwerken
Met verve

Het geheim van prima schilderwerk? Dat is Proreno. Wij spelen kort op de bal, en daar maken we een punt van. Voor binnen- en buitenschilderwerk. We dragen zorg voor een correcte communicatie met de opdrachtgever – zo leggen we start- en einddatum van de werken zo snel mogelijk vast. En we volgen elke fase van het werkproces op de voet.

Up to date: werktechnieken en producten op de werven evolueren constant. Proreno doet er alles aan om bij de tijd te blijven en elke klant tot in de perfectie te bedienen. De huidige trends zijn gevoelig voor uitgepuurd zen-minimalisme én voor het opfrissen van aloude schilderstechnieken als marmeren, houtimitatie, bladgoud, sponstechnieken. Het Proreno-team hanteert voldoende materiaalkennis om al uw dromen waar te maken.

Alleen de beste verfkwaliteit keuren we goed. Alle kleuren worden op maat bij de leverancier aangemaakt.

Zodra u als klant – pojectontwikkelaar of privé-persoon - uw akkoord geeft, berekenen wij wat nodig is aan materiaal. Kleine hoeveelheden halen we zelf op bij de leverancier. Grote hoeveelheden worden rechtstreeks op de werf geleverd.

Vanaf 2010 worden alle solventdragende verven uit de handel genomen. Voortaan werken we uitsluitend met watergedragen verven, een totaal nieuwe manier van werken, al was het maar omdat deze verfsoorten geen onaangename geurtjes meer verspreiden.

Ook de omkadering en de nazorg vinden we een belangrijk aandachtspunt. Proreno heeft altijd een ruime voorraad afdekmateriaal, stofzuigers en dies meer bij de hand. Zo wordt uw interieur tijdens de werkzaamheden niet aangetast, en zo vindt u na de schilderopdracht alles in perfecte staat terug.

Veiligheid is een broodnodige troef. Voor hoge ruimten en gebouwen werkt Proreno met beschermingsharnassen en hoogtewerkers.

Proreno draagt ook zorg voor het milieu. Onze lege verfpotten worden in speciale containers gestopt. Die worden geregeld opgehaald door afvalverwerkende bedrijven.

Referentiepanden: Tommy Hilfiger in Gent, Cool Cat in Antwerpen, Galerie Anspach in Brussel